Skip to main content
Beantwoord

Datum voor ontvangst telefoon aanpassen: kan dat?

• January 2, 2026
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Ik heb net mijn abonnement verlengt met een telefoon erbij. Nu wil ik deze telefoon niet morgen al laten bezorgen maar over 1 week. Ik kan alleen maar bellen met een klantenservice maar ik zit in het buitenland en kan dus niet bellen. Graag zou ik in contact komen met een medewerker om mijn levering uit te stellen. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Emailadres ,

Vanuit het buitenland is KPN klantenservice bereikbaar via +31 6 12001200

Houd hierbij rekening met buitenbundel belkosten. Binnen de EU valt het binnen jouw bundel.

Je kan ook online een terugbelafspraak maken, dan belt een medewerker terug op een moment dat het jou gelegen komt. Pas op: terugbellen kan alleen naar jouw Nederlandse (mobiel) nummer.

Maar als de verzending al onderweg is, dan kan KPN dat ook niet meer veranderen. 

Mogelijk kun je wat regelen via de Post-NL-app. 

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 2, 2026

Hallo ​@Emailadres ,

Vanuit het buitenland is KPN klantenservice bereikbaar via +31 6 12001200

Houd hierbij rekening met buitenbundel belkosten. Binnen de EU valt het binnen jouw bundel.

Je kan ook online een terugbelafspraak maken, dan belt een medewerker terug op een moment dat het jou gelegen komt. Pas op: terugbellen kan alleen naar jouw Nederlandse (mobiel) nummer.

Maar als de verzending al onderweg is, dan kan KPN dat ook niet meer veranderen. 

Mogelijk kun je wat regelen via de Post-NL-app.Â