Skip to main content

Ik probeer met de lyca simkaart om nummerbehoud te doen naar een nieuwe telefoon vanaf het oude en dan staat er kan niet verzenden en als ik het probeer met de kpn sim op de nieuwe tel dan staat er sorry the operation failed

Hallo @Abdel0103 , bel met KPN klantenservice op 0800-0402 dan kan de medewerker het nummerbehoud ook regelen. Ik lees vaker dat sms JA naar 6688 bij Lyca niet lukt. 


Welkom op het forum @Abdel0103

Hallo @Abdel0103 , bel met KPN klantenservice op 0800-0402 dan kan de medewerker het nummerbehoud ook regelen. Ik lees vaker dat sms JA naar 6688 bij Lyca niet lukt. 

Als je tijdens het telefoongesprek jouw klantnummer van Lyca doorgeeft, wordt nummerbehoud alsnog geregeld. 


Ik zit op dit moment in Nieuw Zeeland en moet een sms je sturen naar 6688 om mijn nummer te behouden, maar wat ik ook probeer dat lukt niet, van hieruit naar het 0800 bellen kost een vermogen, hoe los ik dit op?


Ik zit op dit moment in Nieuw Zeeland en moet een sms je sturen naar 6688 om mijn nummer te behouden, maar wat ik ook probeer dat lukt niet, van hieruit naar het 0800 bellen kost een vermogen, hoe los ik dit op?

Een NL 0800 nummer bellen kan niet vanuit het buitenland @Jola64 , beter is te bellen via+31612001200 op werkdagen of via Facebook of X.

Â