Skip to main content
Antwoord

De verwachte levertijd is aangepast, maar geldt dat ook voor mijn iPhone bestelling?

• October 24, 2025
  • 4 reacties
  • 247 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Kan iemand mij vertellen met welke datum op het overzicht ‘verwachte levertijd’ wordt gerekend?

ik zie voor de iPhone 17 Pro Max 512GB Deep Blue 3-4 weken staan.

is dat vanaf je bestel datum of vanaf de datum dat het overzicht is bijgewerkt?

het is namelijk erg onduidelijk nu.

-kan ik m mogelijk volgende week verwachten? Of wordt het eind november?

graag wat duidelijkheid…

gr

J.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@John Kooijman 

KPN heeft momenteel geen voorraad van de iPhone 17 Pro Max (alle kleuren en geheugencapaciteit) in het magazijn, dit heeft alles te maken met de hoge vraag naar de nieuwste iPhones.
Dit geldt ook bij de andere provider zoals Odido en Vodafone, maar waarschijnlijk ook al bij Belsimpel en Mobiel.nl.

Allemaal zitten ze te wachten op een nieuwe levering vanuit Apple, met een verwachte levertijd van tussen de 3 tot 5 weken afhankelijk van het model, kleur en geheugencapaciteit.

Het is uiteraard super vervelend dat je nu al 4 weken zit te wachten op je nieuwe iPhone 17 pro Max, maar KPN kan niets leveren als het niet op voorraad is.
Helaas, zitten heel veel mensen te wachten op hun nieuwe iPhone 17 (Pro en Pro Max), hierin ben je absoluut niet de enige, al verwacht ik wel dat je nu één van de eerste zult zijn die zijn iPhone gaat ontvangen zodra deze weer geleverd is door Apple aan KPN.

Je zult echt nog even geduld moeten opbrengen, en je mailbox in de gaten moeten houden.
Meer kun je op dit moment helaas niet doen.

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@John Kooijman 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp dat je daar wat meer duidelijkheid over wilt, voordat je gaat bestellen bij KPN.

De huidige verwachte levertijd* van 3 tot 4 weken voor de iPhone 17 Pro Max (512 GB) is van toepassing als je hem dit weekend of begin volgende week gaat bestellen.
Het gaat dus lopen vanaf het moment dat je bestelling wordt goedgekeurd door KPN, en je de orderbevestiging via de mail hebt ontvangen.

Dus stel je besteld hem deze zaterdag (26 oktober 2025), en je gemaakte bestelling is er doorheen en goedgekeurd door KPN, vanaf dan gaan de 3 tot 4 weken lopen.

Volgende week ga je hem dus niet ontvangen, je moet rekening houden met half of eind november 2025, voordat je hem gaat ontvangen.

*= Het betreft een verwachte levertijd, waarbij KPN sterk afhankelijk is van wat Apple daadwerkelijk aflevert in het magazijn.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 24, 2025

26 september besteld…

dat is nu 4 weken geleden.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@John Kooijman 

KPN heeft momenteel geen voorraad van de iPhone 17 Pro Max (alle kleuren en geheugencapaciteit) in het magazijn, dit heeft alles te maken met de hoge vraag naar de nieuwste iPhones.
Dit geldt ook bij de andere provider zoals Odido en Vodafone, maar waarschijnlijk ook al bij Belsimpel en Mobiel.nl.

Allemaal zitten ze te wachten op een nieuwe levering vanuit Apple, met een verwachte levertijd van tussen de 3 tot 5 weken afhankelijk van het model, kleur en geheugencapaciteit.

Het is uiteraard super vervelend dat je nu al 4 weken zit te wachten op je nieuwe iPhone 17 pro Max, maar KPN kan niets leveren als het niet op voorraad is.
Helaas, zitten heel veel mensen te wachten op hun nieuwe iPhone 17 (Pro en Pro Max), hierin ben je absoluut niet de enige, al verwacht ik wel dat je nu één van de eerste zult zijn die zijn iPhone gaat ontvangen zodra deze weer geleverd is door Apple aan KPN.

Je zult echt nog even geduld moeten opbrengen, en je mailbox in de gaten moeten houden.
Meer kun je op dit moment helaas niet doen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 27, 2025

Goedemiddag ​@John Kooijman , dank voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
Allereerst natuurlijk balen dat je moet wachten, ik ken dat gevoel. Dus niks dan begrip en daarbij is die nieuwe iPhone 17 Pro Max natuurlijk ook gewoon een mooi ding, die wil je zo snel mogelijk in je handen!

Helaas kan ik weinig toevoegen aan de bovenstaande berichten van ​@Michel.uit.Arnhem. Houd de bestelstatus goed in de gaten en ik hoop dat je zeer snel van je nieuwe toestel mag gaan genieten 🙏🏻