Skip to main content
Beantwoord

Deal mobiel

  • January 29, 2020
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Als klant met alles en mobiel dacht ik de abonnementjes van mijn vrouw en zoon over te hevelen. Ze bellen al via het KPN netwerk, maar via Lebara etc. 

Waarom is er nou geen mogelijkheid dat jullie die abonnementen tegen de scherpe tarieven in mijn maandbundel stoppen? Het scheelt me 15 euro per maand. Is daar nou niks aan te doen? Het levert jullie tenslotte ook 2 directe klanten op. En mij 1 factuur.

 

Beste antwoord door Erwin van KPN

@hvl . Welkom op het forum.

Je zult begrijpen dat ik daar geen vat op heb. KPN is geen prijsvechter en ik verwacht inderdaad niet dat wij dat soort prijzen gaan hanteren. 

Je kunt kijken of de hussel voordelen iets voor jullie zijn: 

  • Tot € 7,50 p/m extra korting op je Hussel mobiel abonnement
  • Onderling Gratis Bellen én MB’s delen
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

  • January 29, 2020

Hallo @hvl , je kunt overstappen naar KPN met nummerbehoud met een opzegtermijn van 1 maand als je contractvrij bent bij Lebara, anders moet je eerst je contract bij Lebara uitzitten of afkopen.

 


  • January 29, 2020

Je denkt toch niet serieus dat KPN je de Lebara prijzen gaat bieden?


  • Auteur
  • Topper
  • January 29, 2020

Ik ben overal contractvrij. En ik snap het merkdenken. Maar het is zakelijk gezien niet slim. 


  • January 29, 2020

Tja vertel dat dan maar aan de marketing mensen.


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 1, 2020

@hvl . Welkom op het forum.

Je zult begrijpen dat ik daar geen vat op heb. KPN is geen prijsvechter en ik verwacht inderdaad niet dat wij dat soort prijzen gaan hanteren. 

Je kunt kijken of de hussel voordelen iets voor jullie zijn: 

  • Tot € 7,50 p/m extra korting op je Hussel mobiel abonnement
  • Onderling Gratis Bellen én MB’s delen

Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust.