Skip to main content

wil graag betaalde service nummers en diensten weer aan, want  wil een aantal kadootjes voor de kleinkinderen aanschaffen, en betaal altijd netjes de rekening.

 

kunt u de blokkades dus zsm verwijderen aub want is erg sneu voor de kinderen anders he….

ik kan namelijk zelf niet de blokkades verwijderen omdat ik er ooit voor had gekozen het deblokkadeslot te activeren.

 

bedankt 

 

Karin

Maar loopt de betaling van die kadootjes dan via een sms bericht?


ja zeker, want ze willen alle 3 een nieuwe game hebben en dat kan dus allemaal via premium sms


Gaat dat nog lukken voor 3 uur ? want dat zou erg fijn zijn, ik vind het ook erg vervelend dat dit helemaal zo via deze weg moet hoor. heb wel meer te doen.. wil dit nu opgelost hebben.

 


Dan kan je beter klantenservice op 0800-0402 bellen en inspreken dat je een medewerker wilt spreken.


ja ik dat had ik zelf ook kunnen verzinnen maar dit lijkt me nogal officieler en hetis nogal druk en luidrugtig hier ik ga nu niet zitten te bellen, kan het deblake slot er gewoon afgehaald worden aub, ik lees net andere posts waar dat ook is opgelost


HALLO MENEER


Ik ben, net als jij, gewoon een klant van KPN en lid van dit forum.

De responsetijden op een forum zijn veel hoger dan via chat of telefoon.

De kans dat een moderator van KPN voor 15:00 uur reageert is heel klein, normaliter staat daar minimaal 48 uur voor dus vandaar mijn advies om klantenservice te bellen.


wil graag betaalde service nummers en diensten weer aan, want  wil een aantal kadootjes voor de kleinkinderen aanschaffen, en betaal altijd netjes de rekening.

 

kunt u de blokkades dus zsm verwijderen aub want is erg sneu voor de kinderen anders he….

ik kan namelijk zelf niet de blokkades verwijderen omdat ik er ooit voor had gekozen het deblokkadeslot te activeren.

 

bedankt 

 

Karin

*Admin: bericht verplaatst naar je eigen topic


@karindekkerzzz 

Koop dan ook direct een anti-stress game, of 2, voor jezelf. Allemagies wat een poeha 😳


hallo goededag meneer.

 

heb zojuist het profiel ingevuld.


Hoi @karindekkerzzz, welkom op het forum! Een reactie via deze route kan soms even duren. Om snel geholpen te worden hiermee kun je het beste telefonisch contact opnemen met 0800-0402.
Specifiek omdat het gaat om het verwijderen van het deblokkadeslot en niet alleen de 09** blokkade, daar kan ik je hier niet mee helpen.

Ook wil ik je vragen niet onder ieder bericht hierover een reactie te plaatsen en het bij je eigen topic te houden.