Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik kom er achter dat er een deblokkadeslot op mijn nummer staat en zou deze graag verwijderd willen hebben. Bij payinfo staat dat enkel mijn provider dit kan doen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Alvast dank!

Hoi @Martijnmvb. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of ik jou hierin verder kan helpen. Wil je hiervoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi @Martijnmvb. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of ik jou hierin verder kan helpen. Wil je hiervoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Dat heb ik bij deze gedaan! Dankjewel alvast


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik ben vergeten te vragen om de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer achter te laten in het ‘persoonlijke opmerkingen’ veld van jouw KPN forum profiel, zou je dit ter verificatie alsnog willen doen?


Bij deze!


Bedankt! Ik heb de deblokkade zojuist voor jou verwijderd. Het kan maximaal 2 uur duren voordat deze wijziging is verwerkt. Laat je ons weten of het is gelukt?


Het is gelukt! Dankjewel voor de snelle service.


Graag gedaan @Martijnmvb:blush: