Skip to main content
Beantwoord

Deblokkadeslot verwijderen

• September 3, 2021
  • 7 reacties
  • 104 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,

Ik kom er achter dat er een deblokkadeslot op mijn nummer staat en zou deze graag verwijderd willen hebben. Bij payinfo staat dat enkel mijn provider dit kan doen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Alvast dank!

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt! Ik heb de deblokkade zojuist voor jou verwijderd. Het kan maximaal 2 uur duren voordat deze wijziging is verwerkt. Laat je ons weten of het is gelukt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Martijnmvb. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of ik jou hierin verder kan helpen. Wil je hiervoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 4, 2021

Hoi @Martijnmvb. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of ik jou hierin verder kan helpen. Wil je hiervoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Dat heb ik bij deze gedaan! Dankjewel alvast

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik ben vergeten te vragen om de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer achter te laten in het ‘persoonlijke opmerkingen’ veld van jouw KPN forum profiel, zou je dit ter verificatie alsnog willen doen?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 4, 2021

Bij deze!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 4, 2021

Bedankt! Ik heb de deblokkade zojuist voor jou verwijderd. Het kan maximaal 2 uur duren voordat deze wijziging is verwerkt. Laat je ons weten of het is gelukt?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 11, 2021

Het is gelukt! Dankjewel voor de snelle service.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan @Martijnmvb:blush: