Skip to main content

Hallo, Ik heb vorige maand vanwege omstandigheden~200euro aan servicekosten gemaakt, hier maak ik normaal nooit gebruik van. Kpn vond het dus raar en er is me een bericht gestuurd waarin gevraagd word om contact op te nemen (dat doe ik nu) en tegelijkertijd is er een blokkade op servicenummers gezet. Het is nu niet zo dat ik weer gebruik ga maken van servicenummers maar ik zou het toch fijn vinden als het slot er vanaf gaat, voor speciale gevallen.

Mvg

 

Goedemorgen @Kallakoen, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer er ongebruikelijke kosten worden gemaakt nemen we inderdaad even contact op of blokkeren we (een gedeelte van) het abonnement. Stond in het bericht niet een bepaald nummer waarmee je contact kon opnemen hierover? Er is ook een voicemail ingesproken over de kosten, heb je hier inmiddels al contact over gehad? Het is van belang dat je met die afdeling, Collections, contact opneemt.

De blokkade kan je laten verwijderen door onze klantenservice. Omdat er wel een verificatie nodig is die nogal lastig gaat via het Forum, kan je hier het beste even voor bellen met 0800-0402, of gebruik maken van onze LiveChat.


@Kallakoen, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of het je gelukt is via de chat of telefonische klantenservice? 


@Susan_ Ja het is inmiddels opgelost, bedankt


Reageer