Skip to main content
Beantwoord

deblokkeren simkaart

• November 2, 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

PeterBeuk
Nieuwkomer

Mijn simkaart doet het niet meer na upgraden van mijn Iphone

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi @PeterBeuk, welkom! Dat is vreemd, een upgrade van je telefoon zou niet dat effect moeten hebben. Wat ervaar je precies, krijg je ook een foutmelding te zien ergens? Wat je sowieso mag doen is even je toestel uitzetten, simkaart verwijderen en er opnieuw insteken, en dan toestel weer aan. Vaak is dit voldoende bij dit soort problemen. Mocht het daarna alsnog niet helpen, vul je forumprofiel in, dan kunnen we hier even meekijken. Geef ook even aan, voor de zekerheid, welke iPhone je hebt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 3, 2020

Hoi @PeterBeuk, welkom! Dat is vreemd, een upgrade van je telefoon zou niet dat effect moeten hebben. Wat ervaar je precies, krijg je ook een foutmelding te zien ergens? Wat je sowieso mag doen is even je toestel uitzetten, simkaart verwijderen en er opnieuw insteken, en dan toestel weer aan. Vaak is dit voldoende bij dit soort problemen. Mocht het daarna alsnog niet helpen, vul je forumprofiel in, dan kunnen we hier even meekijken. Geef ook even aan, voor de zekerheid, welke iPhone je hebt.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemorgen @PeterBeuk, heb je het nog werkend gekregen?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 6, 2020

We hebben geen reactie meer van je gezien @PeterBeuk, ik ga er van uit dat je geen verdere hulp meer van ons nodig hebt :slight_smile: