Skip to main content
Beantwoord

Defect mobiel toestel ontvangen, KPN handelt dit niet fatsoenlijk af

• 26 januari 2025
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Misschien eerst leren om zelf fatsoenlijk met uw (bestaande) klanten omgaan. Heb alles bij KPN verlengd, TV-Internet, 2x mobiele aansluiting met voor beide een nieuwe Samsung A55 , krijgen eer hier van één niet aande praat, na 2 weken aan het lijntje gehouden te zijn o.a nieuwe simkaart moest ik met deze maar Naarden KPN winkel in Delft gaan daar werd er niet eens naar gekeken niet van hun, er staat toch echt KPN boven de deur, moest hem terug sturen na nog een keer telefonisch contact dit maar gedaan, met op KPN formulier aangevinkt dat wij graag een nieuw toestel willen, na 2 weken maar even geïnformeerd,  antwoord het is druk dus even geduld, heb ik. Tot mijn verbazing dag later is het nieuwe abonnement eenzijdig opgezegd door KPN. opnieuw geïnformeerd kan natuurlijk een nieuwe bestellen maar moet dan meer bij betalen en andere voorwaarden, klacht ingediend na een week terug gebeld door een mevrouw u heeft pech zo zijn de regels. M.A.W er werkt iets niet dus is dit gelijk een manier om u als klant meer geld uit de zak te trekken, dit is gewoon,  en dan zeg ik het netjes, een heel onfatsoenlijke manier om met je klanten om te gaan, ben heel er teleurgesteld in KPN, met vriendelijke groet Dick de Jong Delft

Beste antwoord door huistijger

Hier dat vertellen heeft weinig nut ​@Dick pan 
Dit is een klanten helpen klanten forum.
Er komt wel een KPNmedewerker langs maar dat kan wel zo'n drie dagen duren.
Ik raad je aan om een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt.
Of zou je deze klacht in het  klachtenformulier  kunnen invullen indien je dit wenst.

Bekijk origineel

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 26 januari 2025

Hier dat vertellen heeft weinig nut ​@Dick pan 
Dit is een klanten helpen klanten forum.
Er komt wel een KPNmedewerker langs maar dat kan wel zo'n drie dagen duren.
Ik raad je aan om een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt.
Of zou je deze klacht in het  klachtenformulier  kunnen invullen indien je dit wenst.

• 26 januari 2025

Wees blij dat KPN alles stopgezet heeft. Nu ben je in 1 keer overal vanaf en kun je weer een nieuw toestel uitkiezen. Anders had het veel langer geduurd. Zulke dingen gaan vaak maanden overheen anders. Genoeg topics over te vinden hier op het forum.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 26 januari 2025
Marlon92 schreef:

Wees blij dat KPN alles stopgezet heeft.

@Dick pan en ieder andere zouden niet blij zijn als ze hun telefoonnummer plotseling kwijt raken. Lees nog een keer zijn startpost, 2 mobiele verlengingen met nieuwe telefoons.

• 26 januari 2025
TDN schreef:
Marlon92 schreef:

Wees blij dat KPN alles stopgezet heeft.

@Dick pan en ieder andere zouden niet blij zijn als ze hun telefoonnummer plotseling kwijt raken. Lees nog een keer zijn startpost, 2 mobiele verlengingen met nieuwe telefoons.

Ik neem aan dat gewoon de verlenging terug gedraaid is. Ik lees nergens dat nu het telefoonnummer kwijt geraakt is.

• Nieuwkomer
  • 26 januari 2025

we zijn geen telefoonnummer kwijt, dat werkt goed, Maar ik vind dat als je iets besteld in dit geval 2x de A55 en er werkt iets niet dat er dan of gerepareerd wordt of zoals in het retour formulier aangevinkt staat een nieuwe geregeld en niet dat je een nieuwe kan bestellen voor een hogere prijs en dan niet willen begrijpen dat dit niet klopt, En ja er is een klachten formulier aangemaakt maar daar komt als reactie niets aan te doen , duurder of niet !!

Reageer