Skip to main content
Beantwoord

Defecte usb-c charge poort in de iPhone 15 Pro

• June 2, 2025
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik heb een iPhone 15 pro gekocht na een tijdje is de usb c charge port kapot nu heb ik nog garantie en heb gevonden dat dit een bekend probleem is bij de iPhone waar moet ik me melden voor de garantie want als ik de reparatie wil aan melden op de site van kpn loop de site vast wie kan me hier mee helpen ?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@JJH1990, welkom op de community. Als jouw toestel defect is kan ik me voorstellen dat je die wilt laten repareren. Als het via de reparatiepagina op de website niet lukt is een van onze winkels een goede optie. De winkel kan de reparatie samen met jou aanmelden en het toestel opsturen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • June 2, 2025

Heb je hier al eens gekeken?

Anders gewoon even bellen vandaag.

https://www.kpn.com/service/ugs/schade-mobiel

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 2, 2025

Ik heb net contact gehad met de klantenservice die hebben me naar de Kpn winkel gestuurd.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@JJH1990, welkom op de community. Als jouw toestel defect is kan ik me voorstellen dat je die wilt laten repareren. Als het via de reparatiepagina op de website niet lukt is een van onze winkels een goede optie. De winkel kan de reparatie samen met jou aanmelden en het toestel opsturen.