Skip to main content
Mijn moeder van 76 jaar wil van vodafone overstappen naar kpn met nummerbehoud, vanwege haar leeftijd zou ik dit regelen. Ter bevestiging van nummerbehoud moest ze een sms sturen met JA naar 6688. Dat is dus niet gebeurt en nu ligt er dus een Definitieve afwijzing overstapverzoek in de mailbox. Dit is niet de bedoeling. Mijn moeder wil haar oude nummer behouden. Haar abonnement bij vodafone loopt begin juni af. Genoeg tijd lijkt me dus, om het alsnog over te zetten. Wanneer dit niet kan komt ze met dubbele kosten te zitten. Dat is nstuurlijk niet de bedoeling.



ik wil dat haar nummerbehoud weer in gang word gezet. Ik zorg dan zelf dat de sms naar 6688 word verzonden. Als jullie dit niet mogelijk kunnen maken, dan annuleren wij de bestelling.
Hi Peter, welkom op het forum. Ik kan me niet voorstellen dat we dit niet alsnog kunnen regelen. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Beste Alex_P,



Ik hoop dat het snel geregeld kan worden.



ik heb het profiel aangevuld met de gegevens van mijn moeder, want het gaat om haar. Mocht je nog andere gegevens nodig hebben, laat het me dan weten.



ik wacht je reactie af.
Thanks, hier heb ik voldoende aan. De enige manier is om dit opnieuw in te voeren, dus ik ga het nu eerst annuleren en na 24 uur opnieuw invoeren. Goed dat je dit op tijd hebt aangegeven zodat ze niet met een nieuw nummer en dus 2 abonnementen zit. Nog even voor de zekerheid, dit gaan wel om het nummer eindigend op 908?


Het gaat hier inderdaad om het nummer eindigend met 908. De bestelling blijft dus wel hetzelfde?
Uiteraard, heb het nu opnieuw ingevoerd. Hou dus vandaag/morgen dat nummer in de gaten zodat je de overname kunt bevestigen. Je ontvangt per e-mail ook een nieuwe bevestiging, schrik daar dus niet van. :)


Dank je wel. Ik hou het in de gaten.
Peter, allemaal gelukt?
Het is allemaal gelukt. Nummerbehoud word doorgevoerd. Nogmaals bedankt
Fijn, graag gedaan uiteraard.