Skip to main content
Ik ben na Telfort nu overgeleverd aan KPN. Het is ongekend wat voor onjuiste info medewerkers. geven. Ik heb de afgelopen 3 weken steeds opnieuw gebeld totdat ik merkte een deskundige aan de lijn te hebben. Zijn deze mensen geschoold? Is er interne communicatie. Kortom een ongeregeld zootje.
Jammer te horen dat je deze ervaring hebt, Jaap. Dat is natuurlijk niet wat we willen. Als er dingen niet kloppen aan wat de telefonische klantenservice zegt of doet, dan hoor ik graag hoe en wat zodat we dit kunnen verbeteren. Kun je wat uitgebreider toelichten wat er aan de hand is, of was? Waar had je vragen over, of problemen mee? En wat voor onjuiste info heb je gekregen?



Ik zie dat je op het forum eigenlijk alleen reageert in topics over Digitenne. Is dat ook waar het contact met de klantenservice over ging?
Samsung A 3 die de prepaid app miet kam openen. Na 14 x bellen in 3 weken kreeg ik het juiste antwoord.
Samsung S 3
Vandaag en gister weer een vraag gesteld waar ik 2 verschillende antwoorden op kreeg. Wat gebeurt er als mijn prepaid internetbundel is verbruikt? Heb ik dan geen internet totdat ik een nieuwe bundel koop? antwoord1 : klopt u hebt geen internet meer. Wij kunnen ook niets in rekening brengen omdat u prepaid hebt. antwoord2: neen dan worden de MB,s tegen 0,15 afgerekend op uw beltegoed. Hoe zit zit het nu ?
Dank voor je toelichting, Jaap.



Om eerst terug te komen op internet: als je bundel is afgelopen, dan kun je blijven internetten maar dan wordt het inderdaad afgerekend à €0,15 per MB. Als je dit dan niet wilt kun je of een nieuwe databundel aanschaffen, of mobiel internet uitzetten op je telefoon.



Wat prepaid betreft, ben je wellicht overgegaan van Telfort prepaid naar KPN prepaid? Zo ja, dan kan het zijn dat de eerste collega daar nog mee in de war was. Bij Telfort was het namelijk wel zo dat je, buiten een bundel, niet kunt internetten.



Heel erg jammer dat het zo veel bellen heeft gekost voor je het juiste antwoord kreeg over de prepaid app en jouw telefoon. Zou je willen aangeven wat er aan verkeerde info is gegeven, en ook jouw prepaid nummer nog willen toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik kijken naar wie je gesproken hebt en hen hierover feedback geven.



Mocht je nog eens vragen ergens over hebben, je mag ze ook altijd hier op het forum stellen.

Ze grossieren niet alleen in het voorzien van onjuiste informatie.... Veel medewerkers luisteren ook totaal niet, heb ik de afgelopen 3,5 week gemerkt. Ze dreunen gewoon hun standaard dingetje af, en gaan vaak totaal voorbij aan de klant. Denk ook dat de stof voor de opleiding, op een a4tje past. En deze mensen moeten je dan ook nog doorsturen naar de achterliggende afdelingen die overigens totaal verstopt zijn. Als die mensen daar inderdaad veel kennis van zaken hebben, kunnen ze die beter in de eerste lijn zetten. Ondertussen wacht ik al 3, 5 week op een oplossing voor het totaal ontbreken van mijn mobiele internetverbinding....... 


Tsja en kan je dat kpn kwalijk nemen.  Probeer maar eens mensen te vinden voor zo'n baan. Die zijn er gewoon niet.Â