Skip to main content

Zoals in de titel vermeld loop ik tegen de foutmelding “Deze Multisim is al in gebruik op een andere smartwatch” aan wanneer ik multisim wil activeren op mijn Apple Watch. Dit speelt bij mij al ruim half jaar sinds ik nieuwe iphone heb (en op de oude iphone multisim niet correct ontkoppeld had). Destijds gebeld met klantenservice maar probleem was toen niet opgelost. Nu ik binnenkort echt de functie nodig heb om watch zelfstandig te gebruiken maak ik dit topic aan voor hulp.

Na meerdere topics te hebben gelezen over dit onderwerp ben ik er achter gekomen dat mijn multisim in nog een ander systeem van KPN ontkoppeld dient te worden (meer nog dus dan klantenservice half jaar geleden gedaan had). Op dit forum zijn enkele kpn-medewerkers actief die weten wat ik bedoel. Zie o.a. dit topic: 

Zou een van de Kpn-medewerkers op dit forum mij op dezelfde manier kunnen helpen als de persoon in bovenstaand topic? Zit er namelijk niet op te wachten dat ik opnieuw klantenservice moet bellen met de kans dat ik weer iemand tref die niet weet hoe dit (relatief weinig voorkomende) probleem opgelost moet worden. Heb mijn relevante gegevens aangevuld in mijn profiel en geef hierbij uiteraard toestemming om mijn multisim in alle systemen te ontkoppelen.

Alvast hartelijk bedankt voor de hulp!

Hallo @FeyeKoen 

Je kan tegenwoordig een belafspraak maken via de contactpagina waar je van te voren aangeeft waar het probleem over gaat.
Je zou dan door juiste medewerker gebeld moeten worden, misschien is dat nog een poging waard?

Hoi @FeyeKoen is het een beetje gelukt al? Telefonisch zouden mijn collega's dat moeten kunnen oplossen. Mocht je nog hulp nodig hebben laat het dan weten! Dat betreft dan het nummer in jouw profiel? 

Algemene informatie over Multisim kan je hier vinden:

@GeSp : thanks voor de tip!

@Remco van KPN : ik had nog geen belafspraak gemaakt maar als jij de “reset” zo voor me in orde kunt maken zou dat natuurlijk helemaal top zijn 😁. Het gaat idd om nummer in mijn profiel, alvast bedankt voor de hulp!

Hoi @FeyeKoen is het een beetje gelukt al? Telefonisch zouden mijn collega's dat moeten kunnen oplossen. Mocht je nog hulp nodig hebben laat het dan weten! Dat betreft dan het nummer in jouw profiel? 

Hi Remco, ik zit met precies hetzelfde probleem. Gisteren wel het cellular plan/ multisim op de oude Apple Watch uitgezet/ gedeactiveerd wat ook gelukt leek te zijn, maar ik krijg het op de nieuwe AW niet aan de praat, ‘deze multisim is al in gebruik’.

Ben jij in staat om dit te deactiveren zodat ik het op mijn nieuwe AW weer kan activeren? Het gaat om het nummer eindigend op 0.

Hi @Remco van KPN  Wellicht heb je geen alert gekregen van mijn post van gisteren dus probeer ik nog even op deze wijze.

Nee het ging even mis met de updates van dit topic. @FeyeKoen en @JP6x0 . Moet ik nog steeds even kijken voor jullie? Voordat ik iets reset wat werkt, dat willen we natuurlijk niet 🙂 .

@Remco van KPN : mijn vraag is nog steeds actueel ja dus voor mij mag je de reset zeker uitvoeren. Bedankt voor de dubbelcheck en de hulp!

Nee het ging even mis met de updates van dit topic. @FeyeKoen en @JP6x0 . Moet ik nog steeds even kijken voor jullie? Voordat ik iets reset wat werkt, dat willen we natuurlijk niet 🙂 .

Ik ben zojuist telefonisch geholpen door een medewerker van KPN, dat ging heel vlot en soepel. Maar wel bedankt nog voor je reactie!

@FeyeKoen Ik heb hem een zetje gegeven! Kun je in de loop van de avond eens checken of je hem opnieuw kunt activeren? 

@JP6x0 Top dat het allemaal geregeld is 🙂 . Post in de toekomst gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!

Top dankjewel @Remco van KPN, het is nu gelukt om multisim opnieuw te activeren! 👍

Fijn dat het gelukt is @FeyeKoen! Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen 🙂

Reageer