Skip to main content

Vorige jaren deed kpn mb's cadeau in de zomer. Dat mis ik nu. Is er ook geen vakantieaanbieding oid? 8 euro voor 1000 mb is nogal prijzig voor op vakantie ...

U kunt uw abonnement aanpassen voor 1 of 2 maanden. Bijvoorbeeld naar 20 GB of Unlimited. Dat is veel goedkoper. Wel tijdig doen. Want het gaat volgende factuurperiode pas in.


Dank, maar daar heb ik nu niet zoveel aan, helaas....


Goedemorgen @Wiekie2004 en welkom hier :)

Het klopt dat we dit in het verleden wel eens hebben gedaan maar voor zover ik weet, is daar dit jaar geen sprake van! Verder zie ik dat @Nick83 nog een goede tip geeft maar het is natuurlijk jammer dat je daar nu niks aan hebt. Weet in ieder geval wel dat deze mogelijkheden er zijn zodat je daar in de toekomst rekening mee kunt houden.


Ook dit jaar weer geen cadeautjes voor de vaste klanten. Zou toch weer eens fijn zijn in een zomerperiode waarin je vaak wat met Verbunt die de vakantie. Meer in de auto zitten en luisteren naar je Spotify.

Komt er nog een verdubbeling aan? Of een een maand extra mb's??

Groeten uit Heerenveen


Ook dit jaar weer geen cadeautjes voor de vaste klanten. Zou toch weer eens fijn zijn in een zomerperiode waarin je vaak wat met Verbunt die de vakantie. Meer in de auto zitten en luisteren naar je Spotify.

Komt er nog een verdubbeling aan? Of een een maand extra mb's??

Groeten uit Heerenveen

Hallo @BSmini41 als je tijdens de vakantieperiode meer MB's nodig hebt kun je voor die periode je abo naar boven bijstellen, dat is veel goedkoper dan losse bundels bijkopen.

Gratis bundels doet KPN in de regel rond Kerst en de jaarwisseling.

 

 


Dag Jan,

Dat bedacht me ook alleen dat gaat niet per direct in en de behoefte is juist wel om er over een week wat profijt van te hebben. Het gaat pas per volgende betaalmaand in voor mij dus 6 september.

Kortom hiervoor te laat bedacht, maar dank voor de reactie JanD!!

Groet,


Hallo @BSmini41 dan kun je dus een losse bundel kopen die wel meteen ingaat.

Â