Skip to main content

Diverse apparaten zijn besmet met malware?

• September 23, 2025
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Bij mij is nog geen thuis aansluiting op mijn naam enkel mobiel maar dan krijg je te maken met hacken van al je email en voor dat je het weet heb je geen data meer wat je kan gebruiken alles licht dan geinfecteerd plat, ook alles. Het zit hem in de simkaart van je telefoon.

Verbind je via usb of wifi dan word het aangekoppelde apparaat ook geinfecteerd, of het een pc betreft of tablet alles is hier aan het instorten kan amper meer met  alles werken.

En hoe krijg i k die infectie weer uit mijn apparaten? Kpn mag mij geld geven ipv. Ik hun.

Zelfs na volledige reset van mijn telefoon bleef het terugkomen, mocht 2 a 3 uur daarna weer totaal geen 4g meer.  Total reset van smartphone heeft geen enkele zin als je daarna op iets verkeerds klikt stort alles weer af DANKAANKPN NA VEEEEEEEEEEEEEEEEEELE TELEFOONTJES TICKETS Foutmeldingen Overlijden  en stopzettingen verhuizingen niks dan ellende zonder oplossingen.

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

2 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 24, 2025

Hoi ​@Pappapetrick Dit klinkt iets waarvoor je beter een eigen topic aan kan maken. Ik begrijp dat je gehackt bent?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 25, 2025

Hallo ​@Pappapetrick welkom op de KPN Community. Ik kwam je bericht tegen en ik heb even een topic voor je aangemaakt zodat we daarover on gesprek kunnen gaan. Begrijp ik het goed dat er diverse apparaten van je gehackt zijn? 

Heb je al je wachtwoorden al gewijzigd? Dat zou mijn eerste advies voor je zijn. 

Zou je anders verder kunnen toelichten wat er precies speelt?