Skip to main content
Vraag

DNS werkt niet tijdens tethering iPhone 16e

• May 1, 2025
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Wanneer ik een hotspot op mijn telefoon op zet en vervolgens verbind met een willekeurig apparaat heb ik geen internet. Ik kan op het verbonden apparaat wel pingen naar bijvoorbeeld 8.8.8.8, maar wanneer ik ping naar bijvoorbeeld www.google.nlĀ krijg ik geen antwoord, wanneer ik op het verbonden apparaat bij dns 8.8.8.8 in vul werkt de dns wel, automatische dns werkt dus niet.Ā 

De hotspot werkt wel metĀ mijn normale SIM (werk), maar mijn esim (persoonlijk) werkt niet.

de apn settings al eens gewijzigd van internet naar portalmmm.nl, maar dat lost het probleem niet op.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Rubbereend, welkom op onze community! Ik heb hier niet direct een verklaring of oplossing voor. Heb je hierover ook al contact gehad met Apple?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 7, 2025

Bedankt voor je reactie, als het aan de Apple telefoon zou liggen zou ik (denk ik)Ā met mijn zakelijke sim (ook KPN) ook niet kunnen tetheren en dat gaat uiteraard wel goed.