Skip to main content
Beantwoord

Door de schuld van ATP wordt mijn KPN bestelling geannuleerd

• June 7, 2025
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Heb een Samsung galaxy s25 met 512 mb van 900 euro met abonnement besteld bij de KPN. De bezorger van ATP kwam gisteren aan het deur met een kapotte pin-handheld, dus door zijn probleem kon ik mijn bestelling niet ontvangen. Vervolgens kreeg ik een link om de bezorging opnieuw in te plannen. Dat heb ik gedaan - vandaag zou de ATP de tweede poging doen om te leveren. Word ik vandaag net gebeld door de ATP dat de bestelling weer verzet moet worden. En dat ze gisteren niet konden leveren omdat ik geen geld had op mijn rekening om de transactie van 1 cent te bewerkstelligen. Dat is bullshit, zei ik, de bestelling kon niet geleverd worden omdat de ATP de bezorger stuurt met een kapotte pin-handheld, en daarmee zijn zaken niet op orde heeft, zijn verplichtingen aan de KPN niet nakomt, en op een doodleuke manier de schuld bij mij als de klant neerlegt. Er was geen mogelijkheid voor een ander courier met een werkend apparatuur, volgens de ATP. Ik moest maar contact opnemen met de KPN. Maar het is de ATP die de afspraken niet nakomt, niet de KPN. De ATP meneer aan de telefoon was niet voor reden vaarbaar, heeft de gesprek beëindigd zonder enkele poging tot de oplossing te komen en vervolgens krijg ik een bericht dat mijn bestelling is door de KPN geannuleerd omdat de ATP geen mogelijkheid kreeg om de bestelling te bezorgen. Even voor de goede orde: ik zit al 2 dagen thuis op mijn telefoon te wachten, terwijl de ATP door zijn professionele onbekwaamheid verzuimt om te leveren, waarbij de ATP niet in staat blijkt te zijn om eigen plichten na te komen noch jegens mij noch jegens KPN. 
Hoe moet dit verder? 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@OlgaH, welkom op de KPN Community. Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag hier stelt! 💚

Natuurlijk zit je met smart te wachten op jouw nieuwe toestel! Wat jammer dat je voor niets op jouw toestel hebt zitten wachten omdat de koerier deze niet kon afleveren. Ik snap heel goed dat je hier enorm van baalt. Helemaal aangezien dit tot een annuleren heeft geleid. Het enige wat nu nog kan, is de bestelling opnieuw plaatsen. Maak hiervoor een belafspraak, dan bellen wij jou op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 10, 2025

Hallo ​@OlgaH, welkom op de KPN Community. Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag hier stelt! 💚

Natuurlijk zit je met smart te wachten op jouw nieuwe toestel! Wat jammer dat je voor niets op jouw toestel hebt zitten wachten omdat de koerier deze niet kon afleveren. Ik snap heel goed dat je hier enorm van baalt. Helemaal aangezien dit tot een annuleren heeft geleid. Het enige wat nu nog kan, is de bestelling opnieuw plaatsen. Maak hiervoor een belafspraak, dan bellen wij jou op een moment dat het jou uitkomt.