Skip to main content

Beste forumleden/ kpn medewerkers, Door de coronacrisis wilde ik vorige factuur uitstellen vanwege dat mijn bedrijf op de NOW zat te wachten, en dat nog wel even kon duren. Het bleek niet te kunnen, en bij hun notitie staat dat ik graag even contact wilde opnemen. Mijn hoog verbruik was blijkbaar te hoog, maar alles voldeed aan de voorwaarden van om een factuur uit te stellen. Zou iemand mee kunnen kijken of dat kan opgelost worden voor eventueel in de toekomst, nu heb ik het bedrag maar gewoon betaald, al is het nog lang niet zeker of ik 25st aanstaande wel het volledige loon van mijn bedrijf ontvang. 

Heeft u een zakelijk of particulier abonnement? Dit is het consumentenforum, voor zakelijke gebruikers is er het zakelijke forum en een zakelijke klantenservice.


Gaat om mijn particuliere aansluiting


Oke, dan is dit iig het juiste forum. Ik heb geen ervaring met die regeling dus ik kan alleen zeggen bel KPN 0800 0402 of wacht op een reactie van een moderator.


Hoi @Niels26, ik kan me goed voorstellen dat het een onzekere en lastige situatie is zo! Met de gegevens van je forumprofiel heb ik gekeken wat ik erover kan zien, op dit moment staat alles op betaald zoals je zelf al zei. Doordat er nu geen openstaande factuur is, is het voor mij moeilijk om te zeggen wat de mogelijkheden zijn op het moment dat de nieuwe factuur er is. Mogelijk kan de afdeling Collections (bereikbaar via het nummer wat Maurice noemt, als je daar aangeeft dat je met hen wilt spreken) daar op dit moment wel meer over vertellen.


Normaliter is een factuur één maand uit te stellen. Het nadeel is dat je de volgende maand dus 2 x MOET betalen. Want vaker of langer uitstellen kan niet.