Skip to main content

Ik ben al jaren trouwe klant van kpn. Via kpn compleet , met 5 euro korting per abonnement , betaal ik momenteel voor 2 abonnementen met onbeperkt bellen en 10 gb data en 3 Sim only Abbo’s met 150 min bellen 77,83. We delen maandelijks data met kids 

We wonen in gebied waar internet via kpn geen mogelijkheid is (monopoly Caiway postcode 1432)

Ik begreep zowel online alsook in winkel dat bij verlenging de onderlinge korting van 5 euro vervalt en ik ook niet de husselkorting krijg.

Zou betekenen dat 2x onbeperkt data abonnement plus door laten lopen van de 3 Sim only Abbo’s ineens 102,83 gaat kosten ( + 25 euro/maand). Als ik verleng met 2 nieuwe toestellen dan is het iets goedkoper (excl afbetaling toestel) nl 96,83/ maand

 

bij t mobile kost 2x unlimited en 3 Abbo’s  kids met 120 min bellen en 3 gb 83 euro/ maand

 

ie verschil met kpn is zonder de kortingen 20 euro/ maand.  

denk dat jullie op deze manier echt klanten kwijt gaan raken. Is dit de bedoeling van kpn?

Waarom zou je dan verlengen? Als je niet verlengd loopt alles door zoals het nu is, dus ook inclusief de huidige voordelen.


Goed punt . Zijn 2 redenen

1)  datagebruik van familie neemt rap toe dus eisenpakket verandert 

2)korting bij aanschaf nieuw toestel icm verlengen

 

vind het zo bizar dat verschillen zo groot zijn en geen enkele rekening gehouden wordt met klanthistorie ( 15- 20 jaar klant oid ) 


Goed punt . Zijn 2 redenen

1)  datagebruik van familie neemt rap toe dus eisenpakket verandert 

2)korting bij aanschaf nieuw toestel icm verlengen

 

vind het zo bizar dat verschillen zo groot zijn en geen enkele rekening gehouden wordt met klanthistorie ( 15- 20 jaar klant oid ) 

 

De korting op een toestel is altijd relatief. Ik koop ze altijd los omdat het simpelweg goedkoper is en omdat ik dan nergens aan vast zit (nog even los van een eventuele BKR-registratie >€250).

Wellicht dat je even op de chat kunt navragen wat er mogelijk is qua korting (eerst even aan de chatbot aangeven dat het om opzegging gaat, dan kom je bij de juiste personen terecht..)

 


Goed punt . Zijn 2 redenen

1)  datagebruik van familie neemt rap toe dus eisenpakket verandert 

Als je meer data nodig hebt, dan kan je ook zonder te verlengen naar Hussel je huidige abonnement upgraden in MijnKPN. 

Je compleet voordelen blijven dan ook gewoon actief. Dus dubbele data en 5 euro korting.


Hi @M vd valk, welkom hier. Ik zie al goede adviezen staan van de heren hierboven. Een groot en belangrijk verschil tussen Hussel en Compleet is dat je bij Hussel geen korting meer krijgt (afgezien van MB's delen) als het alleen om meerdere mobiele abonnementen (dus geen vaste diensten) gaat. De nadruk bij Hussel ligt duidelijk op vaste diensten i.c.m. mobiel. En aangezien je dus geen vaste diensten kan nemen bij KPN, is het extra zuur natuurlijk.

1 kleine correctie op Nick zijn verhaal; je hebt geen verdubbeling van de data bij Compleet als je alleen mobiele abonnementen hebt. Maar verder klopt het als een bus.

Ik vind het vervelend, want ik kan hier eigenlijk niets in betekenen.. Maar als er nog aanvullende vragen zijn, laat het dan vooral weten.


Beste Paul

 

Dank voor je respons. Betekent In de praktijk dat jullie een deel van jullie klanten zullen verliezen die het prettig vinden om een nieuw toestel via jullie te kopen op afbetaling en/of abonnementen meer naar huidige tijdgeest willen omzetten .

voelt  raar aan zeker omdat ik heel lang klant ben maar prijsverschillen zijn te groot met andere a merken in de markt.

 

marc 


Ik ben zelf ook al erg lang klant bij kpn, ik heb 4 nummers lopen bij kpn. Ik verleng mn eigen nummer en ineens geen korting meer omdat het Husle is geworden. Dat hadden ze dan wel even mogen vertellen voordat ik een 2 jaar abo aanklikte.

 

Kortom ik betaal 20 euro voor een 2G abo ...waar je bij Robin unlimited voor hebt...vreemde situatie.

Ik zal dan ook na afloop alle 4 de nummers weghalen bij kpn….totaal niet blij met deze instelling !!!