Skip to main content
Vraag

Door mijn internetbundel heen en heb extra GB nodig

• May 1, 2026
  • 6 reacties
  • 79 keer bekeken

Hallo, ik zou graag tijdelijk wat extra GB willen hebben, want ik ben er nu door heen. en ik  moet nog 8 dagen wachten tot mijn nieuwe weer start.

Groetjes

Calien Meijer

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 1, 2026

Dat is lastig. Gebeurt dit meerdere keren per jaar dan is het te overwegen je bundel toch wat te verhogen. Want een extra bundel is 1 GB voor
maar liefst € 7,99!

Klik hier om via de MijnKPN app je bundel te kopen.

Bron van de link: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels (voor abonnementen)

Of stuur 1GB aan naar 1266

JanD
Superuser
  • May 1, 2026

Dat is relatief goedkoop ​@PeterG , bij Simyo kost een extra bundel €5 per 500MB oftewel €10 voor 1GB.

Dan is KPN weer ruim 20% goedkoper!😎

• Wijsgeer
  • May 1, 2026

Bij Lebara is dat 7,00 euro voor 1GB (12% goedkoper dan KPN)

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Calien Meijer. Welkom op de community! Dat is even lastig zo aan het einde van de maand. Gelukkig zijn er een paar opties, die hierboven al goed worden uitgelegd. Ben je daarmee al geholpen? In onze kennisbank artikel lees je meer hierover. 

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8

Dat is relatief goedkoop ​@PeterG , bij Simyo kost een extra bundel €5 per 500MB oftewel €10 voor 1GB.

Dan is KPN weer ruim 20% goedkoper!😎

Ach ja, vestzak - broekzak. Simyo is immers een volle (budget)dochter van KPN. Als bij Simyo je databundel op is en je hebt het even niet in de gaten loop je helemaal leeg! Tenzijj je een (betaalde versie) van Dataplafond aan zet. Zo is overal wat …. 

JanD
Superuser
  • May 5, 2026

Hallo, ik zou graag tijdelijk wat extra GB willen hebben, want ik ben er nu door heen. en ik  moet nog 8 dagen wachten tot mijn nieuwe weer start.

Groetjes

Calien Meijer

Je kunt gelukkig nog wel de basale dingen doen zoals mailen, WhatsAppen, SMS’en e.d.

Zwaardere toepassingen die veel data verbruiken lukt dan even niet. ​@Calien Meijer