Skip to main content
Beantwoord

Door storing SOS SMS berichten verstuurd vanuit Indonesië

• August 24, 2025
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Mjjn telefoon heeft vanuit een storing een halve dag sos meldingen verzonden via SMS vanuit Indonesië. Met de nodige kosten vandien.is hier een coulance voor mogelijk? Er zijn meer dan 50 nood oproep sms'jes verzonden. 

Ik hoop het.

Beste antwoord door Edu2020

Wat voor soort storing was dat? Wat staat er in zo’n verzonden nood oproep/sos sms? En naar welk nummer?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• August 24, 2025

Was je ook in Indonesië ?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 24, 2025

Ja ik ben in Indonesië

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 26, 2025

Goedemiddag ​@Serena.l.d , dank voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Voor een eventuele coulance kan ik je aanraden om dit klachtenformulier in te vullen. Na het invullen van dit formulier zal er binnen 5/10 werkdagen contact met je worden opgenomen om dit verder te bespreken. Laat je ons ook nog even weten wat hieruit is gekomen? Alvast bedankt!

• Antwoord
  • August 26, 2025

Wat voor soort storing was dat? Wat staat er in zo’n verzonden nood oproep/sos sms? En naar welk nummer?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 29, 2025

Mijn telefoon was nat geworden.

Sos contacten staan in mijn telefoon.

Niet wetende dat mijn telefoon een halve dag om de 5 minuten een SMSje gaat versturen mijn locatie.