Skip to main content

Mijn belminuten worden toch doorberekend na 10 minuten. Ik was in de veronderstelling dat het abonnement niet zou veranderen toen het van Telfort over ging naar KPN.

Hoe kan dat?

Hoi @Helof1ma. Welkom op het KPN Forum! Ik heb hier niet gelijk een antwoord op en moet dit eerlijk gezegd even voor jou uitzoeken. Zou je alvast jou gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan ga ik dit voor jou navragen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens heb aangevuld?


Hoi @Helof1ma. Welkom op het KPN Forum! Ik heb hier niet gelijk een antwoord op en moet dit eerlijk gezegd even voor jou uitzoeken. Zou je alvast jou gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan ga ik dit voor jou navragen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens heb aangevuld?

Ik heb niet meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord op deze vraag hebt gekregen. Als je wilt dat ik het toch voor jou ga uitzoeken, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer