Skip to main content
Ik kan mijn zakelijke toestel niet meer doorschakelen naar onze verkoopbinnendienst als ik vrij ben (of om andere redenen) wie kan mij helpen?
Hoi John, welkom op het forum.



Dit zijn de stappen die je uit moet voeren om door te schakelen. Wat lukt er niet precies? Krijg je en foutmelding o.i.d.? Ik lees iets over een zakelijke aansluiting, is deze van KPN?



Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?



Ik hoor graag van je. 🙂
Hoi Alex, ik ben er voorlopig uit hoe ik kan doorschakelen namelijk :



Doorschakelen lukt mij met mijn A5 via Bel je via 4G? Dan stel je een doorschakeling in met *21*06-nummer.



Alleen terug schakelen lukt niet ? Wat nu?
Het is inderdaad een zakelijke aansluiting en verloopt via DB telekom. Daar kunnen ze mij ook al niet helpen! Ik krijg iedere keer de volgende melding: onverwacht reactie netwerk. Het is echt helemaal naatje als je vaak je toestel moet doorschakelen en dan kan gewoon niet meer !!
Dat is voor mij ook een raadsel dan. DB Telekom maar dan wel via het KPN Netwerk? Zij zouden dan als grootzakelijke klant moeten weten hoe dit na te vragen bij ons. Stel in ieder geval je vraag ook op het zakelijke forum van KPN, ik heb namelijk geen enkele inzage in dit soort aansluitingen.