Skip to main content

Op mijn iphone lukt het niet om het doorschakelen eraf te halen. Als ik bij de instelling kijk, staat het schuifje uit maar is toch doorgeschakeld. Als ik deze probeer aan te zetten gaat deze na intoetsen nummer voor doorschakeling direct weer uit. Met alle codes #21# en ##002# krijg ik meldingen dat instelllingen wissen niet gelukt is. Graag hulp!

Welkom op ons Forum @Emailuniek. We reageren wat laat helaas vanwege de drukte. Is het ondertussen al gelukt? Zo niet, dan denk ik graag met je mee. 

Kun je eens een screenshot sturen van het schuifje? Op deze manier zou het normaal gesproken moeten lukken: 
 



 


Als ik naar de instelling op

mijn telefoon ga staat het schuifje al uit.


Kun je het eens proberen via de volgende codes: 

1. #21 (en als dit gelukt is ook nog eens ##002). Deze doorschakelcodes gebruik je wanneer je belt via 4G (VoLTE). Met de #21 deactiveer je de directe doorschakeling. Met de ##002 deactiveer je de overige doorschakelingen (Geen gehoor, geen bereik, in gesprek). 
2. ##002# (deze code gebruik je om alle doorschakelingen te deactiveren wanneer je niet belt via 4G. 
 


Beste Niek_, bedankt de doorschakeling is er nu vanaf. Apart omdat ik dit toch echt eerder ook geprobeerd heb. Echter nu lukt het me niet om een doorschakeling er weer op te zetten via het Instellingen menu op de Iphone. Na intikken van het nummer waar naartoe doorgeschakeld moet worden, gaat schuifje even aan maar dan meteen weer uit. 

Hoe kan dit en hoe kan ik eventueel met codes de doorschakeling erop zetten?


Goed om te horen dat dit gelukt is! 

Ik zal voor het gemak even het schema hieronder plaatsen. Zo kun je zien welke codes je kunt gebruiken:
 


 


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je andere vragen hiermee ook beantwoord zijn. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je.