Skip to main content

Since updat van Telfort naar Kpn kan ik niet meer doorschakelen via instellingen wel via codes

Hallo @Adli ,

Op de .site : Mobiele telefoon doorschakelen vind je de instructie voor iOS en Android toestellen om via de Instellingen van het toestel de doorschakeling te activeren.


Helaas die stapen heb ik al eerder doorgevoerd probleem zit niet in mijn toestel omdat als ik ander Sim in mijn Telef doe dan gaat de doorschakelen gewoon goed 

since updaat naar kpn heb ik deze probleem eerder niet 


Heb je al jouw Telfort simkaartje omgewisseld voor een KPN simkaartje? Dat omwisselen is helemaal gratis. 
 

KPN is bezig geweest met het sturen van e-mails en sms-berichten voor het omwisselen van oude Telfort simkaartjes. Wellicht heb je dat bericht gemist. 
 

Dit is de rechtstreekse link : 

https://www.kpn.com/service/mobiel/vervang-je-simkaart.htm

 


Heb hem wel omgewisseld maar probleem blijft


Hoi @Adli, als ik je goed begrijp is de doorschakeling wel actief. Dit is gelukt via de codes. Dat is ook hoe het werkt. Of bedoel jij via toestel zelf?


Klopt via toestel zelf lukt niet 


Ik zelf gebruik altijd de codes. Via het menu lukt het mij vaak ook niet.

Toets de doorschakelnummers volledig en 10 cijferig in. Dus niet met 0031 of erger nog +31. Maar 06. Vaste nummer kan ook (10-cijferig).Doorschakelen naar niet-Nederlands nummer kan niet.

Doorschakelen Activeren Deactiveren
Bij geen gehoor *61*[telefoonnummer][groene beltoets] #61[groene beltoets]
Bij geen gebruik *62*[telefoonnummer][groene beltoets] #62[groene beltoets]
Bij in gesprek *67*[telefoonnummer][groene beltoets] #67[groene beltoets]
Direct doorschakelen *21*[telefoonnummer][groene beltoets] #21[groene beltoets]

Bron: Mobiel doorschakelen | Doorschakelen bij bellen via 4G

Â