Skip to main content

Graag netwerk snelheid controleren ****.

Gebeld met helpdesk maar die persoon wil alleen googlen ipv zijn college's inschakelen.

 

Admin: postcode verborgen i.v.m. privacy

Snelheid is al een week traag. Moet 2 minuten wachten om 7MB te downloaden 


Hallo @PascalBro ,

Je kunt dit zelf testen via deze website: 

https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm


Ik merk het al een week lang, daar is geen test voor nodig 


Hi @PascalBro en welkom bij de KPN Community! 

Ik neem voorzichtig aan dat het hier om je internet thuis gaat, niet het mobiele internet. 
Als de snelheid niet is wat je er van verwacht, doorloop dan de tips uit ons snelheid te laag topic. Ook als je geen glasvezel hebt staan er een hoop handige zaken tussen. 

Houd ook in je achterhoofd dat wanneer het om het downloaden zelf gaat, de server waar je van downloadt er ook voor kan zorgen dat het traag is. Bij game platformen bijvoorbeeld, is de snelheid ook afhankelijk van het platform zelf (Xbox/Steam etc.). 

Mocht dit alles niet helpen, wil je dan laten weten welke snelheid je bekabeld meet op je PC of laptop en wat je precies al geprobeerd hebt om het op te lossen?


Het gaat om mobiel internet. Webpagina's laden traag. 7mb download van 2 minuten was in Google play store.

 

 

 


Waar is dat? Op een specifieke locatie, bijvoorbeeld in uw huis? Heeft u elders wel voldoende snelheid? 


Ja, in huis vandaar ook de postcode vermeld maar die was weggehaald.


En is de snelheid elders ook zo laag?


Hoi @PascalBro, ik ben ook benieuwd of je dat ook op andere locaties merkt. Ik ben ook benieuwd over wat voor mobiele telefoon het precies gaat. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Reageer