Skip to main content

Driekwart van nieuwe bundel in 1 dag verbruikt

  • September 2, 2020
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Ik heb op 1 september in een keer 75 % van mijn tegoed verwerkt….ik heb dit nog niet meegemaakt en kan ook niet zien waar het aan ligt. Updates krijg ik alleen nij wifi verbindeing…..

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Heine
Topper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud moderator
  • September 6, 2020

Hoi @Wiite Thijs,  

Balen dat je bundel zo snel grotendeels verbruikt is. Ik kan me goed voorstellen dat je wilt weten waaraan je data verbruikt wordt. In verband met jouw privacy mogen wij niet registreren waaraan jouw toestel de data verbruikt, wij registreren alleen de data, tijdstippen en hoeveelheid MB´s die je gebruikt. Die gegevens kan je vervolgens precies terugzien op de specificatie van je factuur in MijnKPN

Als je nu wel graag wilt achterhalen waaraan je toestel de data heeft verbruikt, dan kan je dat nagaan in de instellingen van je toestel. Zowel bij Android als bij Apple kan je het verbruik per App inzien. Hoe je dit precies doet voor jouw toestel, kan je op deze pagina onder het kopje "Hoe bekijk ik mijn dataverbruik op mijn mobiel?" bekijken. Als je die teller aan het begin van je maand of op het moment dat je een nieuwe bundel activeert op 0 zet, dan weet je precies waaraan je bundel is opgegaan!