Skip to main content
Beantwoord

dual sim

  • December 22, 2020
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik heb dual SIM op mijn mobiel en op mijn tablet. Als ik zelf bel, werkt alles goed, maar problemen als

  • Ik wordt gebeld. De ringtone op kijn tablet gaat over, maar ik kan het gesprek niet aannemen.
  • Er is een URL naar mij geSMSd; deze is te zien op mijn mobiel, maar niet op mijn tablet. 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Welkom op het forum @Roel51, ik denk dat je duo-sim bedoeld? 2 simkaarten van hetzelfde nummer, die kun je niet allebei tegelijkertijd gebruiken. Slechts 1 apparaat met simkaart kan aan staan tegelijkertijd. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • December 22, 2020

Hallo @Roel51 bij een dual sim werkt maar 1 apparaat, dus als je je smartphone gebruikt moet je tablet uit staan en omgekeerd.

 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2020

Welkom op het forum @Roel51, ik denk dat je duo-sim bedoeld? 2 simkaarten van hetzelfde nummer, die kun je niet allebei tegelijkertijd gebruiken. Slechts 1 apparaat met simkaart kan aan staan tegelijkertijd.