Skip to main content

Weekje terug kreeg ik een sms van kpn dat ik nog 40,35 euro achterstand had die heb ik op 21 februari overgemaakt. Vandaag is exact het zelfde bedrag van mijn bank automatisch afgeschreven dat klopt niet want mijn abbonoment is niet zo duur er is iets fout gegaan hier dus heb ik maar mooi terug geboekt. Waar ik me nog meer aan irriteer is dat ik mijn facturen niet kan inzien het kan niet geladen worden. Sinds telfort mobiel in kpn mobiel is veranderd heb ik alleen maar problemen. 

 

Admin: titel ingekort i.v.m. volledigheid

Hallo @Teflort , in MijnKPN kun je precies een overzicht van je (onbetaalde) facturen zien.

 


Hallo @Teflort, welkom bij ons op het forum. Als een factuur dubbel wordt afgeschreven is dat wat veel van het goed. Ging het daarbij over dezelfde factuur, of over verschillende facturen? In MijnKPN kan je jouw facturen inzien zoals Jan al noemt, ook de oude facturen uit de Telfort tijd. Je zegt dat ze niet geladen worden, is dat in de MijnKPN app? Of op de website?

Zou je dat kunnen toelichten en jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Daarmee kan ik met je meekijken naar de facturen.