Skip to main content

Onbegrip over de gang van zaken, ik was klant bij Telfort, op 28 Januari heb ik de factuur van Telfort betaald via een handmatige overboeking. Op dezelfde dag is er hetzelfde bedrag afgeboekt door Kpn ?, terwijl ik daartoe geen opdracht voor had gegeven via een automatische incasso .

Heeft dat wellicht te maken dat Telfort weer is overgegaan in Kpn?

Na diverse telefoongesprekken met de klantenservice van Kpn, die op verschillende manieren en uitleg beantwoord worden, moet ik wachten op teruggave of verrekening met de eerstvolgende factuur !!

Mijn antwoord was dat ik mij dat niet kan veroorloven en verwacht een directe terugboeking, maar men kon mij daar geen  antwoord op geven, terwijl de fout door Telfort of Kpn of beide is gemaakt.

Zo laat je de klant behoorlijk in de steek en die arme klantenservice medewerkers moeten het maar aanhoren en kunnen niets anders doen dan zich te verontschuldigen, maar wat heb ik daaraan !!!

Wie dit ook leest van het management, ik verwacht en eis een directe terugboeking !

Hallo @vdv , het klopt inderdaad dat de laatste ontvangen Telfort factuur voor een mobiel abo nu geïncasseerd is/wordt door KPN Mobiel.

Waarom je een factuur handmatig betaalt is mij niet duidelijk, automatische incasso is gebruikelijk.

In de email over de overgang naar KPN is wel duidelijk geïnformeerd dat er nu naar een ander banknummer geïncasseerd gaat worden.

Het was ook duidelijker geweest als Telfort/KPN de klanten ook had laten weten dat de laatste mobiele Telfort-factuur door KPN zelf geïncasseerd gaat worden en niet (meer) door Telfort.

Ik zou KPN even bellen of chatten hoe dit nu gecorrigeerd te krijgen.

Ik zou de aut.incasso niet gaan storneren, want dan loop je het risico afgesloten te worden.

Het kan ook zijn dat een moderator die dit leest je er verder mee kan helpen.

Succes.

 

 


Beste @vdv, welkom! Ik begrijp nog niet helemaal hoe de vork in de steel zit, om eerlijk te zijn. Kan het niet zo zijn dat de factuur van Telfort van januari was en deze factuur van februari is? Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je inmiddels meer duidelijkheid? Als ik nog wel iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.Â