Skip to main content
Er is van mij rekening 2x het abonnement afgeschreven. Hoe komt dit en hoe krijg ik dit retour ?



Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Hallo @Terwisga, welkom! Dat is vreemd! En natuurlijk niet de bedoeling.. Ik kijk graag met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt en ik duik er voor je in!
Inmiddels mijn profiel aangepast ....
Bedankt! Ik zie dat er een aanvraag voor een nieuw abonnement met nummerbehoud was ingediend. Daarna zie ik dat deze order geannuleerd is. Dit was echter alleen het verzoek tot nummerbehoud en niet de aanvraag voor het nieuwe abonnement. Nu heb je dus én een nieuw abonnement met nummerbehoud én een nieuw abonnement zonder nummerbehoud.



Volgens mij had de hele order geannuleerd moeten worden en niet alleen het verzoek tot nummerbehoud. Klopt dat? In dat geval dien ik een klacht voor je in met het verzoek of dit alsnog kan gebeuren. Kan ik je hierover terug laten bellen op het nummer eindigend op -810?
Je mag me er zeker over terug bellen. Wil graag wel dot abonnement houden met dit nummer. Die andere is niet mijn fout. En die mag dus geanuleerd worden.

Dus dit abonnement met nummerbehoud moet blijven bestaan.. die andere niet. (Bijzonder allemaal weer)
Yes, dan had ik het goed begrepen. Ik vind het ook vreemd! Ik dien een klacht voor je in en er wordt binnen 5 werkdagen contact met je opgenomen hierover. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me weten?
Bedankt . Kreeg net een afspraak bevestiging binnen via sms en de mail . Top
Ik zie dat je klacht inmiddels in behandeling is genomen en dat het nummer inderdaad wordt opgezegd. Heel fijn! Excuses voor het ongemak!
Ja klopt . Bedankt voor je interesse .



Alles is weer opgelost.



Bedankt