Skip to main content

Hoi KPN,

Ik heb hetzelfde probleem als veel anderen op dit forum. Ik heb 240 euro betaald per Ideal, en ook aan de bezorger. Waarom laten jullie de optie Ideal aanstaan online wanneer dit zoveel problemen met zich meebrengt? 

Ik zou graag de dubbele betaling zsm tegemoet zien.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.

Overzicht communicatie KPN

  • Zaterdag 30 november: bezorger is langsgeweest en probleem ontstaan. Met KPN gebeld en deze raadde aan het online afschrift te laten zien aan bezorger. De (overigens zeer vriendelijke) bezorger kon telefoon alleen afgeven na tweede pinbetaling aan de deur, en gaf aan dat KPN binnen 5 dagen de betaling terug overmaakt.
  • Maandag 2 december: met KPN gebeld. Medewerker heeft bevestigd dat probleem inderdaad binnen 5 dagen verholpen zou worden.
  • Maandag 9 december: probleem nog niet verholpen. Medewerker zegt dat het systeem ‘plat ligt’. Er zal melding gemaakt worden dat het bedrag zo snel mogelijk wordt overgemaakt. Ook word ik nog teruggebeld die dag wanneer het systeem het weer doet (niet gebeurd).
  • Woensdag 11 december: nog steeds geen bericht of bedrag retour. Ik begin zo langzaamaan spijt te krijgen van de overstap naar KPN. Bij vorige provider geen enkel probleem gekend.

Dag @Sleutel. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je een abonnement met toestel hebt besteld, de eenmalige kosten al had betaald via iDEAL en bij aflevering tot de ontdekking kwam dat je die alsnog moest voldoen. Dat is zeer vervelend. Een bedrag van € 240,- is natuurlijk ook niet een bedrag dat je ‘zomaar’ even voorschiet, dus ik kan me goed voorstellen dat je dit snel opgelost wilt zien. 

Vaak ontstaat deze situatie door een systeemtechnisch probleem. Ik wil graag voor je nakijken hoe de vork precies in de steel zit en ga mijn best doen om ervoor te zorgen dat het bedrag zo snel mogelijk wordt terugbetaald. Ik heb daar nog wel enkele gegevens voor nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen aanvullen met de naam van de contractant, je postcode/huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Geef me een seintje als je dit gedaan hebt. 


Hi Natasja,

Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb inmiddels mijn profiel aangevuld met de gevraagde info. Fijn dat je er werk van wilt maken!

Ik hoor het graag wanneer je nieuws hebt.

Met vriendelijke groet,


Hi @Natasja,

Heb je toevallig al nieuws? Ik zou het toch wel heel erg fijn vinden wanneer het dubbele bedrag voor de toch al dure feestdagen terug overgemaakt kan worden.

Veel dank en met vriendelijke groet,


Dag @Sleutel. Ik heb helaas nog geen nieuws. Je topic was me even aan de aandacht ontglipt. :disappointed:  Ik heb er nog geen werk van kunnen maken, omdat het 06-nummer in je profiel niet overeenkomt met het 06-nummer dat ik in onze systemen zie. Zou je het juiste 06-nummer aan je profiel kunnen toevoegen? Laat het weten als je dit hebt gedaan. Dan ga ik er vandaag nog voor je achteraan. 


@Sleutel 

Is het probleem al opgelost? 

 


Hi @Natasja en @Noordzee,

Vandaag teruggekomen van vakantie en ik zie zojuist bij het nakijken van de rekening dat KPN het dubbel betaalde bedrag heeft terug overgemaakt. Hartelijk dank voor de hulp Natasja.

Groeten,


Gelukkig maar.👍


Dag @Sleutel. Heel fijn om te lezen dat je het teveel betaalde bedrag terug hebt gekregen. Graag gedaan! En mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan lees ik het graag.


Reageer