Skip to main content

Ik heb een soortgelijk probleem. Ruim 3 weken geleden heb ik een Iphone SE besteld (en bij de online bestelling betaald). Bij aflevering op 15/10 moest ik opnieuw pinnen. Van klantenservice vervolgens begrepen dat ik 2 weken moest wachten. Ik heb het bedrag nog niet ontvangen, en ik vind de klantenservice ook moeilijk bereikbaar. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Dag @Fenm! Goed dat je even een bericht stuurt hierover. Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat je twee keer moet betalen, en al helemaal niet dat het teveel betaalde bedrag dan ook nog eens zo lang op zich laat wachten. Ik wil graag even voor je nakijken hoe het er nu voor staat. Wil je je profiel aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Geef even een seintje als je dit hebt gedaan, dan kan ik je abonnementsgegevens er even bij pakken. 


Ingevuld.


Bedankt! Ik heb mijn collega's op de hoogte gebracht van de situatie. Ik ga er vanuit dat zij dit alsnog zo snel mogelijk oppakken en ik laat het hier weten als ik een antwoord van ze heb. 


Hoi @Fenm. Ik heb zojuist terugkoppeling gekregen van mijn collega's. Je ontvangt het teveel betaalde bedrag binnen 3 werkdagen op jouw rekening. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. 


Fijn dat dit opgelost wordt!


Reageer