Skip to main content

ik heb 2x door miscommunicatie een éénmalige betaling voor mijn nieuwe mobiele toestel gedaan. Dit is inmiddels 3 weken geleden. Na de nodige telefoontjes met jullie klantenservice werd mij verzekerd dat het teveel betaalde bedrag binnen 2 weken op mijn rekening teruggestort zou worden. Het gaat om €504 en dat is nog steeds niet terug betaald. Ik vind deze gang van zaken erg teleurstellend. Graag asap reaktie want heb het geld hard nodig. 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Bijenkorf13, welkom hier.

Ik kan mij zeker voorstellen dat je baalt. Als we aangeven dat je het geld binnen twee weken terugkrijgt, dan moet dat ook waargemaakt worden. Dit had niet zo mogen gebeuren. Daarbij gaat het ook nog eens om een flink bedrag. Heb je dit inmiddels al terug? Zo niet, dan wil ik graag met je meekijken. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en mobiele nummer. Ik hoor dan graag van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Dank je wel Bart voor je reactie. Na vier weken en tientallen telefoongesprekken met jullie jullie klanten service is het sinds gisteren op mijn rekening teruggestort. Helaas moest ik zelf meerdere malen contact met jullie klantenservice opnemen maar bij deze wil ik graag een compliment geven  Daphne van KPN KR. Zij had alle begrip en medeleven en uiteindelijk is het bedrag toch terug gestort. 

Echter wil ik mijn ongenoegen uitspreken over de nalatigheid en slechte terugkoppeling van jullie administratie afdeling. Ik was al klant bij jullie met een flink Alles in één pakket en nu ook nog een extra mobiel abonnement er bij. Ik heb destijds doelbewust ook voor de KPN gekozen vanwege haar betrouwbaarheid ondanks meerdere goedkopere aanbiedingen van andere providers. Deze nare ervaring heeft een aardige deuk in mijn vertrouwen naar de KPN gegeven. 

Hopelijk was dit een éénmalige ervaring voor mij en kunnen jullie hier iets mee doen zodat andere klanten dit niet hoeft te overkomen.


Fijn dat je het inmiddels wel terug hebt. Daar ben ik blij om. Het had echter sneller en netter gemoeten. Fijn dat Daphne het geregeld heeft. 

Ik begrijp ook de deuk die onze relatie opgelopen heeft. Ik hoop zeker ook dat het eenmalig is en dat onze relatie weer opbloeit. Mocht er dan ook weer iets zijn, dan horen we graag van je.