Skip to main content
08-08 heb ik voor mijn dochter een IPhone XR 64GB Black besteld via de site van KPN en moest een aanbetaling doen van €288 welke ik met mijn creditcard heb voldaan

tot mijn verbazing is dit bedrag op de factuur van september nog een keer verrekend..

dan begint het :

za 21-09 gebeld ( komt goed aldus de helpdesk ),

ma 23-09 gebeld ( ik heb een interne notitie gemaakt meneer dan wordt er naar gekeken aldus de helpdesk ),

za 28-09 gebeld ( in het weekend kan ik financiële transacties niet inzien belt u maandag aub weer terug, u kunt het bedrag ook storneren.. aldus de helpdesk ),

ma 30-09 gebeld ( wederom de situatie uitgelegd en wederom is er een interne notitie gemaakt, op mijn vraag wie er aan de slag gaat met die interne notities blijkt dat alleen informatie te zijn voor de medewerkers van de helpdesk en wordt er geen directe actie ondernomen. Het advies van de helpdesk : belt u morgen voor 18.00 weer terug dan kunt u de financiële afdeling bereiken )

Morgen ga ik nog een keer bellen ( 5e keer ) en als er dan geen bevredigende actie van KPN komt trek ik mijn conclusies



Hartelijke groet,



C.F. Bakker

Het Ruim 39

8322 AM, Urk
Hi Kees, welkom op het forum.



Hier lijkt iets niet goed te gaan. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Dank voor je gegevens. Ik zie de dubbele betaling ook, ik ga voor je bezig. Dit gaan we zeker oplossen. Ik wacht een reactie af van onze 'geldmensen'. Ik laat het je weten hier.
Bedankt voor je bericht Alex, voelt als een opluchting..

Ik wil niet aan muggenziften doen, maar maandagmiddag 17:18 kreeg ik per sms bericht van KPN dat ik binnen 2 werkdagen teruggebeld zou worden middels een oproep van 088-6607925

Tot op heden ben ik nog niet gebeld, dat past eigenlijk niet bij een bedrijf als KPN

In afwachting op je reactie





Hi Kees, ik heb ook een bericht gekregen dat dit nu opgepakt is en dat het verwerkt wordt. Nog even geduld dus.