Skip to main content

Ik heb in oktober per ongeluk tweemaal de buitenlandbundel VCS/Canada aangeschaft omdat er iets misging met versturen van de SMS. De tweede bundel is niet gebruikt. Kan het bedrag hiervan worden teruggestort?

Hallo ​@010Rob68 ,

Dat kun je regelen via de klantenservice mits die tweede bundel helemaal onaangeroerd is. 

In dat geval kun je dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven. 

Ik ben nu voor langere tijd op Bonaire, kan het niet via een mail?

Nee, helaas. Probeer het anders via Facebook of X. Of geef jouw Nederlandse 06-nummer op. Kies wel een tijdstip dat het ook in Nederland een tijd is dat mensen werken. 

Je kunt ook zelf bellen. (Doordeweeks tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00) Uiteraard zijn dit de Nederlandse tijden.

Vanuit het buitenland is KPN klantenservice dan bereikbaar via +31 6 12001200

Houd hierbij rekening met buitenbundel belkosten. Binnen de EU valt het binnen jouw bundel.

Toch jammer dat je via websites alle abonnementen en diensten kunt afsluiten, devices etc. kunt aanschaffen maar om geld terug te vragen dit ineens niet meer kan.

En als je dan teruggebeld wordt, sta je alsnog meer dan 10 minuten in de wacht omdat het een een kleinzakelijk abonnement gaat. Kost me meer tijd en geld dan dat ik terug kan krijgen. Kan ook ontmoedigingsbeleid zijn natuurlijk

Maar uiteindelijk toch nog opgelost

Fijn om te lezen dat je er uiteindelijk uitgekomen bent met mijn collega. :)

Reageer