Skip to main content

Ik heb recht op dubbele data, maar zie dat niet terug in mijn kpn voor mobiel. Hoe zit dat Kpn?

Om wat voor een contract gaat het? 


Mobiel hussel met €5 korting en dubbele data


Hoi @Pevehe, welkom op het forum! 
Helaas zit bij de hussel abonnementen geen dubbele data meer inbegrepen. :frowning2:


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Helemaal niets gehoord en nog steeds geen dubbele data slechte zaak


Hoi @Pevehe, hierboven staat het antwoord op je vraag. Bij deze abonnementen zit geen verdubbeling in.


@Thomas , zou het ook kunnen dat @Pevehe wellicht een Hussel abonnement heeft afgesloten 10 GB + 10 GB? Dit was een tijd geleden een aktie.


Ook niet als je 4 mobiele abonnementen en internet op 1 adres hebt? Tot het verlengen van mijn abonnement hadden dat wel, als ik dat geweten had was ik overgestapt.


De uitzondering is het specifieke abonnement dat @Hoopvol  noemt maar ik vermoed dat jij de KPN Compleet verdubbeling mist. Deze hebben we helaas niet meer. Ongeacht het aantal nummers. :( 


Wij hebben hetzelfde probleem hier, rest mij 1 vraag ;

is er dan een optie die dit aan zet voor een zeer zacht prijsje, bijvoorbeeld een euro of 2? En waar vind ik die? 

Groeten Rick 


via je MijnKPN, en de app kun je je abonnement wijzigen naar een van de abonnementen met meer data. De prijsverschillen kun je daar ook terugvinden en zijn dus wat afhankelijk van het abonnement wat je op dit moment hebt. Met creatief MB's delen kun je daar vaak het voordeligst mee uit zijn.