Skip to main content

Goedemorgen,

bij het verlengen van de abonnementen van de volgende telefoonnummers staat geen dubbele data meer vermeld klopt dit.

het gaat om nummer *

graag een antwoord van u.

met vriendelijke groet,

A.Hurulean -Rijke 

*

*Admin: bericht aangepast i.v.m. privacy.

 

 

Hoi @A.Hurulean-Rijke, welkom hier. 

Ik begrijp dus dat je de mobiele abonnementen verlengt hebt naar de Hussel. Dan vervalt helaas de dubbele data. Zie daarvoor de voordelen op de website. 


jammer, als je dat geweten had,  hadje misschien hier nooit voor gekozen :scream: , ik vind het wel een beetje misleidend 

Kpn is nooit een van de goedkoopste geweest, dus die dubbele data kunnen ze je makkelijk geven,  daar doe je het ook een beetje voor.


@ArievanderPlas dat kun je wel zeggen.. ik heb hem ook net verlengt en kom er inderdaad net achter dat de dubbele data weg is.. beetje zonde dit.

 


Ik kan mij voorstellen dat je baalt. Deze plotselinge verandering. Je verlengt echter wel je abonnement, dit is dan een nieuw abonnement met bijbehorende voorwaarden waar je akkoord op geeft. Meer kan ik er niet van maken. Hoe graag ik dat ook zou willen. 


ik vind het eigenlijk een antwoord van niks! Er staan een hoop letters, maar het is nietszeggend!

Dit vinden wij geen grapjes, kpn!  Al zo'n tijd abonnementen van kpn, en dan zo de kous op je kop, jullie zijn al niet de goedkoopste. 

Als meer mensen dit vinden , laat je horen!


Ik vind her een grof schandaal. Betaal €100 in de maand voor tv, internet en mobiel en dan mag er wel alle voorgaande opties na verlenging geleverd worden. Ik be t aal meer dan genoeg hiervoor