Skip to main content
Beantwoord

Dubbele databundel in Caribisch gebied, omdat NEA 4 AAN niet leek te werken

• May 12, 2025
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Op de website stond dat je voor het Caribisch gebied moest smsen naar NEA 4 AAN. Echter aangekomen op bestemming kreeg ik een sms met daarin CAR 4 AAN. Na 24 uur deed mijn databundel NEA 4 het niet dus heb ik een sms naar de 2e optieĀ  ( CAR 4 ) gestuurd met als gevolg dat nu de NEA 4 het nu ook doet en ik nu een dubbele bundel heb aangeschaft. Echter kan ik dat niet wijzigen of annuleren. Kunnen jullie hierbij helpen?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@ShirleyJongeleenĀ ,

Alleen als je een bundel helemaal niet gebruikt, dan kun je na afloop van de geldigheid van die bundel bij KPN vragen om restitutie. Nu is dat nog niet mogelijk.Ā 
Ā 

Maak t.z.t. onlineĀ eenĀ terugbelafspraakĀ (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer optiesĀ vind je hier:

Ā 

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 12, 2025

Hallo ​@ShirleyJongeleenĀ ,

Alleen als je een bundel helemaal niet gebruikt, dan kun je na afloop van de geldigheid van die bundel bij KPN vragen om restitutie. Nu is dat nog niet mogelijk.Ā 
Ā 

Maak t.z.t. onlineĀ eenĀ terugbelafspraakĀ (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer optiesĀ vind je hier:

Ā 

Ā