Skip to main content

Dubbele facturen Ziggo en KPN

  • January 13, 2021
  • 2 reacties
  • 95 keer bekeken

Ik ben in november overgestapt van Ziggo naar KPN en aangegeven gebruik te willen maken van de overstap service, dit is helemaal misgegaan en ik kwam voor dubbele kosten te staan maar niemand kon mij vertellen waar het mis is gegaan. Ziggo heeft nov.  Dec. En januari geïncasseerd. Maar kpn stuurde me ook rekeningen voor die maanden (nu staat het gelukkig onhold) maar dit geeft me stress. Ze gaan het uitzoeken maar ik moest kpn ook een bewijs mailen zodra die idioten van ziggo een beindigings mail hadden gestuurd ( wat gisteren pas is gebeurd) mijn probleem nu is kan KPN niet mailen hoe moet ik dat oplossen?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • January 13, 2021

Even bellen met: 0800-0402 en zeggen: “ik wil een medewerker spreken”


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Jamlot. Welkom op het KPN Forum! Wat een vervelende situatie. Ik kan mij voorstellen dat je dit graag geregeld wilt hebben. Je kan hiervoor inderdaad contact opnemen met onze klantenservice, zoals @Macabeus al aangeeft. Heb je dit gedaan? Heb je inmiddels het Ziggo abonnement al opgezegd en al een slotfactuur ontvangen?