Skip to main content

 

 

Heb telefoon besteld en direct moest ik € 120 euro betalen via Ideal. Nu komen ze morgen de telefoon leveren en in de mail staat dat ik de koerier € 120 euro moet betalen, maar dat heb ik al betaald

Beste @sipke1964 

Als je een bewijs hebt dat je betaald hebt, dan zal het wel goed komen. En anders laat je het de koerier zien dat je betaald hebt, door de bankafschrift te laten zien. 😉


Hi @sipke1964 , welkom op ons KPN forum! Is het gelukt met de levering van het toestel? We horen het hier graag 🙂


het toestel is geleverd. Alleen ik heb de kosten ook aan de koerier moeten voldoen anders nam hij het toestel weer mee  Dus ik heb dubbel betaald.  Vandaag telefonisch contact gehad met kpn maar het is nog steeds niet opgelost. 


Hi @sipke1964, dan ga ik er verder voor je induiken! Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂


Heb alles ingevuld


Bedankt voor het invullen en opsturen van de gegevens. Er is vandaag €120 gecrediteerd van je iDeal betaling die ontvang je binnen 3 werkdagen terug op je rekening. Als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag! :slight_smile:


Bedankt we wachten ag


Reageer