Skip to main content

In mei was ik een week in Dubai. Ik wilde van de supervoordeellanden 2000 buiten EU gebruik maken. Ik heb deze aangevraagd via sms. Ik kreeg een sms bericht terug dat zodra deze ingaat ik een bevestiging s sms zou krijgen. Bevestiging kwam niet. Dus ik ging er ook vanuit dat deze niet is geactiveerd. Ik probeerde het de volgende dag weer met data only, ik kreeg weer een sms met de mededeling dat zodra de bundel is geactiveerd ik een sms zou krijgen. Weer geen sms gekregen. Ik deed soms de data aan en ging er vanuit dat dit gewoon van mijn abonnement word afgeschreven. Nu zie ik op de factuur staan dat die twee bundels wel waren geactiveerd en deze in rekening zijn gebracht. Terwijl ik er al die tijd vanuit ging dat deze niet was geactiveerd. Als ik bevestiging had gekregen van de eerste dan had ik gewoon die kunnen gebruiken. Ik vind jullie nalatig door niet de bevestigings sms te sturen. En ik daardoor met hoge kosten zit, en ik al die tijd mijn telefoon nauwelijks heb kunnen gebruiken buiten. Enkel in het hotel op het wifi netwerk. Ik wil dan ook dat hier een oplossing voor komt. Ik hoor van u welke oplossing u heeft. 

Beste @nurse38, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan liep! Ik snap dat als je geen bevestiging krijgt, je er vanuit gaat dat het niet goed gegaan is. Ik kan nog niets beloven, maar wil wel graag met je meekijken voor een oplossing. Wil jij je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Hoi Marcia,

Ik had telefonische contact met jullie gehad. Daar is mij beloofd dat zij de twee bundels deze maand zouden berekenen met mijn factuur. Vandaag nieuwe factuur binnen gekregen ik zie dat het niet is verrekend. Ik heb mijn forumprofiel aangevuld. Wil ij er nog even naar kijken?


Ik zie inderdaad dat je op de 24e van de maand contact hebt gehad met ons. In dat gesprek is uitgelegd dat de kosten vergoed worden op de volgende factuur. De factuur die je nu hebt ontvangen, was voor de vaste diensten. De nieuwe factuur voor mobiele diensten komt rond de 20e van juni weer. Daar zal de vergoeding op staan!