Skip to main content

Hallo,

Ik heb per februari een andere mobiel abonnement bij een andere provider. Ik ben overgestapt met nummerbehoud maar nu krijg ik van zowel KPN als mijn nieuwe provider een factuur van februari en betaal ik deze maand dus dubbel... Klopt dat wel?

Met vriendelijke groet,

Demi 

Hallo @Demism , dat kan heel goed kloppen,bij je nieuwe provider betaal je de abo-kosten vooruit en de variabele kosten achteraf.

Bij KPN is dat niet anders, je zult nu een slotfactuur hebben gekregen met een einddatum abo voor de eventueel teveel betaalde abo-kosten en de te weinig betaalde variabele kosten.

 


Hoi @Demism, welkom op het forum en jammer dat je ons verlaat! Zoals Jan al noemt klinkt het niet als iets geks, maar als je wilt kan ik het even nakijken voor de zekerheid. In dat geval kan je jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer aan je forumprofiel toevoegen. Ik hoor het graag van je als je dat hebt gedaan.


Hoi @Demism, ik heb geen reactie meer van je gezien en op je profiel zie ik de gevraagde gegevens nog niet staan. Is het zo al duidelijk? Als ik nog met je mee kan kijken hoor ik het graag van je.


Hallo @Jasper

ik heb de gevraagde gegevens toegevoegd.

ik hoor het graag,

mvg


Dank voor de gegevens @Demism, ik heb het voor je nagekeken. Zo te zien is jouw nummer op 5 februari overgegaan naar de nieuwe provider. Op dat moment was de factuur voor februari al aangemaakt bij ons, waardoor je daarvoor nog een factuur kreeg. Je gaat nog 1 factuur van ons krijgen, de slotfactuur die Jan al noemde. Die zal rond dezelfde datum verschijnen als je gewend was, dus halverwege komende maand. Daarop zal je de abonnementskosten die na 5 februari nog in rekening gebracht zijn terugkrijgen, zodat je geen dubbele korten hebt.