Skip to main content

Dag,

 

Ik had een simonly abonnement en ik kreeg vorig jaar dubbele MB's van jullie. Maar nadat ik het simonly abonnement laatst verlengd heb, heb ik geen dubbele MB's meer. Hoe kan dit? Ik heb KPN compleet .

 

Alvast bedankt voor het reageren.

 

Mvg

Marion

Wanneer heb je jouw abonnement verlengd?


Tegenwoordig heet dat KPN Hussel, dit heeft minder voordelen dan KPN compleet.


Ik heb het in aug/sept verlengd en het is vorige week ingegaan.

 

Las ergens iets over KPN hussel. Nog niet verder in verdiepd.


Ik heb het in aug/sept verlengd en het is vorige week ingegaan.

 

Las ergens iets over KPN hussel. Nog niet verder in verdiepd.

 

Hier kun je daar meer over lezen. Kan inderdaad een reden zijn waarom je nu geen dubbele MB’s hebt maar wel van andere voordelen zou kunnen profiteren. Dit is wel een reden waarom ik mijn abonnement laat doorlopen als de verlenging aanstaande is.


Ik lees hier vaker dat mensen hun abonnement verlengen i.p.v. laten doorlopen onder dezelfde voorwaarden en dus dezelfde voordelen. Nu is het in elk geval goed om de verschillen bij een verlenging eens goed door te nemen i.v.b. met de HUSSEL problemen!


Goedemorgen@MarionZevenaar, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je de voordelen niet meer krijgt, lijkt er iets met KPN Hussel te zijn inderdaad. Alleen de datum van verlengen zou  volgens mij hierin leidend moeten zijn, dus ik kijk graag mee hoe het precies in elkaar steekt! Er gaan namelijk wel wat dingen mis helaas.. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en betreffende 06-nummer? 

Ik hoor graag wanneer het gelukt is je profiel aan te vullen! :)


@MarionZevenaar, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog even naar moet kijken?


Reageer