Skip to main content

Kan ik een dumbphone (zonder apps) kopen in een kpn-winkel (geen webshop)? Zo ja, welk(e) (merk(en) zijn er? En hoeveel kost een dumbphone?

Je bedoelt een gewone GSM?

Die verkoopt kpn niet meer. 

Overigens gaat GSM per 31 maart 2025 uit de lucht.  Dat is minder dan 2 jaar. 


Hoi @Sjoukje. ,

Wat misschien nog wel is, is om een 4G GSM te kopen.Dan kan je daar nog wel langere tijd mee doen.

De Nokia 105 4G bijvoorbeeld.

 

Maar die zou je dan wel in een andere winkel moeten aanschaffen.


Oh, dat wist ik niet. Dat de GSM uit de lucht gaat, bedoel ik. 

Bedankt voor de informatie 👍


En, Martijn197108, weet u misschien ook welke winkel ik deze Nokia kan kopen? 🤔🤷‍♀️ Of kan dat alleen nog via een webshop?


Hoi @Sjoukje. Elke telecomwinkel heeft dumbphones met 4G. Die heten meestal ook nog steeds GSM (omdat die naam zo bekend is). 4G blijft nog jaren actief.

Mediamarkt en Phonehouse zijn het meest bekend en makkelijk te vinden als fysieke "stenen" winkels. 

De genoemde Nokia is er maar eentje van nog veel meer. 


Je bedoelt een gewone GSM?

Die verkoopt kpn niet meer. 

Overigens gaat GSM per 31 maart 2025 uit de lucht.  Dat is minder dan 2 jaar. 

Dat staat toch los van een niet smartphone. Er zijn Dumpphone's of Feature fone's die gewoon van 4G gebruik maken.

Genoeg modellen van Nokia  zie link

Het zal mogelijk voor KPN niet interessant genoeg zijn om 'domme' mobiele telefoons te verkopen. We moeten niet de fout maken door het type verbinding aan een type telefoon te koppelen.

Helaas zal @Sjoukje. deze vermoedelijk niet in een KPN winkel kunnen kopen. Inderdaad de Mediamarkt  


Dank jullie wel voor de informatie 👍👍 @Ward_ en @Galdor68