Skip to main content

kan ik met een duo sim tel met 2 kpn abbonnementen data op een sim only kaart gebruiken waarop geen  mbs  staan vanuit mn andere kaart

ik  moet nl kiezen van welke kaart ik data gebruik voor alle  2 de  nummers  zowel prive als zakelijk

nu gebruik ik data vanuit mn zakelijk nummer voor alle twee de abbonementen maar mn  prive loopt af dus wil ik eigenlijk mn abbonement verlengen zonder data  omdat ik die van mn zakelijk kan gebruiken

@sjonnieboy Hoi! Ja je kan natuurlijk de data van je zakelijke abonnement gebruiken en wanneer je privé wilt bellen dat je dat de privé simkaart selecteert. Het hangt er alleen vanaf hoe gebruiksvriendelijk dit is in praktijk. Je kunt altijd je abonnement verlengen naar een dataloos abonnement en kijken of dit werkt. Je kunt dan altijd je abonnement nog een stapje omhoog zetten naar een abonnement mét data mocht je hinder ervaren met het wisselen tussen simkaarten in het toestel. 
Volgens mij kun je altijd een primaire simkaart selecteren voor het toestel. Dan is de zakelijke simkaart de primaire simkaart. Daarbij kun je instellen dat de telefoon altijd vraagt, wanneer je gaat bellen, welke simkaart je wilt gebruiken. Dan kun je bij iedereen die je belt selecteren of je zakelijk of privé wilt bellen.

 


dankje wel Lisa

 

ik weet genoeg


Reageer