Skip to main content
Beantwoord

Duo sim

  • December 30, 2020
  • 4 reacties
  • 115 keer bekeken

Goedenavond, is het mogelijk om met de duo sim het ene toestel voor uitsluitend data (4G router) en de andere in een telefoon voor bellen zonder mobiele data aan te hebben tegelijk?
 

Beste antwoord door obelisk

Niet binnen de abonnementstructuur van KPN. Mogelijk dat er met zakelijk abonnementen meer kan, maar daar wil je als particulier prijstechnisch meestal niets mee.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

obelisk
Wijsgeer
  • Antwoord
  • December 30, 2020

Niet binnen de abonnementstructuur van KPN. Mogelijk dat er met zakelijk abonnementen meer kan, maar daar wil je als particulier prijstechnisch meestal niets mee.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 31, 2020

Jammer zeg!!


  • Helper
  • January 5, 2021

Zakelijk bestaat dit zeker, ik heb er zelf 1 voor in mijn auto en Ipad. 
Échter kunnen deze simkaarten nooit tegelijk aan staan, het is of simkaart 1 van de duo óf simkaart 2 van de duo. Dus jouw wens is daarmee gelijk teniet gedaan denk ik, aangezien je beide devices tegelijk aan wil hebben staan. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 5, 2021

Bedankt voor jullie reacties!
Inmiddels 2 simkaarten.  De toestellen mogen wel aan blijven maar de “mobiele data” moet van èèn van de toestellen uit. Dan kan ik dus “wifi routereren” met de 4G router en ook berichten versturen / ontvangen, alleen niet bellen.
Beetje zelfde idee dus en toch handig al met al ;)

Groetjes Marj0.