Skip to main content

Hoi @Escaladian. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om een duo simkaart aan te vragen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, mobielnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit of ik jou verder kan helpen hierin. Op de pagina Simkaart vervangen of extra simkaart aanvragen vindt je meer informatie. 

Ik zou graag een duosimkaart willen. Ik zie ook geen aanvraag link op deze pagina:
https://www.kpn.com/service/mobiel/aanvragen.htm

Ik heb mijn profiel ook bijgewerkt met de gevraagde gegevens, kunt u voor mij ook aub een duosimkaart aanvragen? Vriendelijk dank!

Nog wel even voor de zekerheid, ik wil graag dat mijn huidige simkaart nog niet ophoudt met werken, aangezien ik nog een paar weken van huis ben.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Hanomaad. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Het lijkt mij verstandig dat ik dit pas voor je regel wanneer je weer thuis bent. Als je een berichtje achterlaat wanneer je weer thuis ben vraag ik het voor je aan. Ik hoor graag van je!


Dag @Vikash ik ben weer thuis, dus graag wil ik dit geregeld hebben. Wat moet ik doen?

 

dank!


@Hanomaad Ik stuur je zo een privébericht waarin ik je verder help 😊


Besten, ik wil graag een duosimkaart hebben voorbij de auto. Hoe kan ik dat doen?

dank alvast

peter keijzer


@Hanomaad Ik stuur je zo een privébericht waarin ik je verder help 😊

hartelijk dank voor je hulp Vikash, het is gelukt!


Besten, ik wil graag een duosimkaart hebben voorbij de auto. Hoe kan ik dat doen?

dank alvast

peter keijzer

Hallo @Pekeijzer kun je in de lokale KPN-winkel zo ophalen.

Denk er wel om dat je de kaarten niet gelijkertijd kunt gebruiken, je gebruikt of de ene kaart of de andere.

 


Besten, ik wil graag een duosimkaart hebben voorbij de auto. Hoe kan ik dat doen?

dank alvast

peter keijzer

Hallo @Pekeijzer kun je in de lokale KPN-winkel zo ophalen.

Denk er wel om dat je de kaarten niet gelijkertijd kunt gebruiken, je gebruikt of de ene kaart of de andere.

 

klopt je kunt maar 1 apparaat tegelijk gebruiken, dus de ene telefoon uit zetten voordat je de ander aan zet.


kan je met de duosim ook een esim en een normale sim gebruiken 


kan je met de duosim ook een esim en een normale sim gebruiken 

Nee, dat kan niet in combinatie met een e-sim.