Skip to main content
Beantwoord

DUO sim gebruiken

  • December 8, 2019
  • 8 reacties
  • 537 keer bekeken

Klor
Topper
Forum|alt.badge.img

Ik heb 2 vragen:

Stel ik heb een Duo Simkaart, in mijn iPhone en eentje in mijn iPad.
Mijn iPhone staat altijd aan om te kunnen bellen en gebeld worden.
Op mijn iPad wil ik internetten zonder Wifi.
Kan dit tegelijkertijd?

Zo nee, wat is dan de procedure?

-iPhone uitzetten als ik wil internetten op mijn iPad en andersom bij internetten
op de iPad?

Hoor graag van jullie.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door PeterG

Tegelijk gebruiken gaat niet met duosim. Procedure bij duosim: eerste ene toestel uitzetten en dan pas andere aan.

Waarom neem je niet gewoon een internet-only abonnement voor die iPad als je niet heel afhankelijk van wifi wilt zijn. Als je thuis ook internet van KPN hebt dan kost dat maar € 6 per maand. (€ 25 eenmalig bij de start v.h. abo)

https://shop.kpn.com/mobiel/mobiel-internet/ .

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • December 8, 2019

Tegelijk gebruiken gaat niet met duosim. Procedure bij duosim: eerste ene toestel uitzetten en dan pas andere aan.

Waarom neem je niet gewoon een internet-only abonnement voor die iPad als je niet heel afhankelijk van wifi wilt zijn. Als je thuis ook internet van KPN hebt dan kost dat maar € 6 per maand. (€ 25 eenmalig bij de start v.h. abo)

https://shop.kpn.com/mobiel/mobiel-internet/ .


Klor
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 8, 2019

Ja Peter, had ik al naar gekeken maar nu weet ik van de bekende hoed en de rand.

Ik ga er over nadenken.

Bedankt!

Fijne avond.

 

Grts Rob 


Klor
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 9, 2019

Hoi Peter,

Ik heb zitten zoeken naar dat internet-only abonnement voor die iPad waarvan jij gisteren schreef dat kost maar € 6 per maand. (€ 25 eenmalig bij de start v.h. abo).

Ik heb KPN compleet.

Ik heb mij suf zitten zoeken op de site maar kan dat nergens vinden. Ook niet hoe ik mij daarvoor kan aanmelden.

Heb jij raad?


Klor
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 9, 2019

Sorry, ik zit te slapen. Heb het al gevonden. Husselkorting…

Grts Rob 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Klor. Welkom op het KPN forum! Ik zie dat PeterG jou al goed heeft geholpen. Zijn al jouw vragen inmiddels beantwoord? Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag!


metselaar
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 7, 2020

Oke dus je kan niet gewoon je telefoon aan laten,hij moet uit bij duo sim?


wjb
Wijsgeer
  • January 7, 2020

Klopt, er mag maar één apparaat actief zijn op het abonnement.


metselaar
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 7, 2020

Oke,dank je hoor